AKADEMIA MISTRZÓW (III) Kreacja artystyczna jako element procesu tworzenia. BIO – KREACJA - Galeria - Akademickie Centrum Designu

AKADEMIA MISTRZÓW (III) Kreacja artystyczna jako element procesu tworzenia. BIO – KREACJA

EDYTA BARAŃSKA, „Universum / Morning Mood” rzeźba szklana, 54x 25 cm, tech. szkło artystyczne Glasstrico ręcznie robione wg autorskiej metody artystki, topione, wielowarstwowe, barwione tlenkami metali, 2022
EDYTA BARAŃSKA, „Universum / Morning Mood” rzeźba szklana, 54x 25 cm, tech. szkło artystyczne Glasstrico ręcznie robione wg autorskiej metody artystki, topione, wielowarstwowe, barwione tlenkami metali, 2022
MAGDALENA BERLIŃSKA & TEAM, projekt „STOŁEK”/ „CAVE”, Laura Kleinowska, 2021
MAGDALENA BERLIŃSKA & TEAM, projekt „STOŁEK”/ „KEJNU”, Julia Kulesza, 2021
MARTA MARIA MADEJ, MAREK STRASZAK, TOMASZ GĘSTWICKI „Widoczek na przyszłość!”, 2020
MARTA MARIA MADEJ, MAREK STRASZAK, TOMASZ GĘSTWICKI „Widoczek na przyszłość!”, 2020
PRZEMYSŁAW HAJEK, „Dżdżownice na start, czyli jak komunikacja wizualna może zmieniać świat”, fotografie, obiekt, 20
PRZEMYSŁAW HAJEK, „Dżdżownice na start, czyli jak komunikacja wizualna może zmieniać świat”, fotografie, obiekt, 20
KAROLINA HAŁATEK , „Ascent”, video, tech. AR, 2022
KAROLINA HAŁATEK , „Ascent”, video, tech. AR, 2022
EDYTA HUL, bez tytułu, olej, emalia na płótnie, 180x160 cm, 2022
EDYTA HUL, bez tytułu, 20 cm, 2022
MAŁGORZATA KALIŃSKA, „FU Broszka V”, żywica, srebro, stal, 7x6,5x4,5 cm, 2020
MAŁGORZATA KALIŃSKA, „OSK Pierścionek V”, żywica, 6x5,5x5 cm, 2020
AGNIESZKA LESZCZYŃSKA-MIECZKOWSKA, „Zbroja wietrznej apaszki”, 40x30x20 cm, tech. autorska, 2022
AGNIESZKA LESZCZYŃSKA-MIECZKOWSKA, „Kurtyna broszy ciała”, 20x25x5 cm, tech. autorska, 2022
MARTA MARIA MADEJ, „Niech pierwszy rzuci kamieniem, byleby nie bolało”, obiekt, 2021
BEATA NIKOLAJCZYK-MINIAK, „Naturalne wzornictwo”, zestaw 12 próbek o różnych wymiarach, tech. wł., 2022
BEATA NIKOLAJCZYK-MINIAK, „Naturalne wzornictwo”, zestaw 12 próbek o różnych wymiarach, tech. wł., 2022
GRZEGORZ SIEMBIDA, "Totem I (świst)", 213×46 cm, stal, talerze wykonane przez anonimowe malarki z fabryki emalii, 2022
MAGDALENA STARSKA, „Dzianie się obrusów”, obrus I (160/160cm), tech. bawełna barwiona naturalnymi metodami, 2022
MAGDALENA STARSKA, „Dzianie się obrusów”, obrus IV (160/160 cm), tech. bawełna barwiona naturalnymi metodami, 2022
MAGDALENA STECKA, “Krucha Natura” Tatry - Dolina Pięciu Stawów, 33/28 cm, tech. porcelana lejna, 2022
MAGDALENA STECKA, “Krucha Natura” Bieszczady – Tarnica, 36/7 cm, tech. porcelana lejna, 2022
SZARE WRONY Ania Witkowska & AlicjaKarska, bez tytułu, 2 fotografie, 28x42 cm, sweter wełniany rozm. L, 2022
ANIA WITKOWSKA, „give me a shelter”, 60x60x12 cm, makieta zbudowana z 40 miniaturowych baniaków z poliestru, 2022
WERONIKA WOJNAROWICZ, „Korek jako materiał dla projektanta wzornictwa przemysłowego”, próbki, obiekt, 2020
WERONIKA WOJNAROWICZ, „Korek jako materiał dla projektanta wzornictwa przemysłowego”, próbki, obiekt, 2020