AKADEMIA MISTRZÓW (I) Rysunek jako narzędzie w procesie kreacji. NIE!POKÓJ. - Galeria - Akademickie Centrum Designu

AKADEMIA MISTRZÓW (I) Rysunek jako narzędzie w procesie kreacji. NIE!POKÓJ.

Marek Błażucki, „Kalky Ragged”, 3 obiekty, barwiona impregnowana kalka techniczna, tech. mieszana, 2022
Marek Błażucki, „Kalky Ragged”, 3 obiekty, barwiona impregnowana kalka techniczna, tech. mieszana, 2022
Rafał Dobruchowski, bez tytułu, obiekt, 50x50 cm, 2022
Katarzyna Gołębiowska, „Linie obrony_zestaw I”, 2022
Katarzyna Gołębiowska, „Linie obrony_zestaw II”, 2022
Katarzyna Gołębiowska, „Linie obrony_zestaw III”, 2022
Karolina Hałatek, „Dar”, szkic, ołówek, 29 x 42 cm, 2022
Karol Janiak, fotografia analogowa, druk cyfrowy UV na dibondzie, 127 x 53 cm, 2022
Karol Janiak, fotografia analogowa, druk cyfrowy UV na dibondzie, 53 x 127 cm, 2022
Michał Jankowski, „SN2002NS”, video, 2021/ scenografia: Michalina Pawlak / koncepcja i zdjęcia: Michał Jankowski /muzyka I MAKE LIMBO „P.A.M.” / Projekt powstał dzięki dofinansowaniu ze środków Narodowego Centrum Kultury w ramach programu "Kultura w siec
Michał Jankowski, „Ritual”, video, 2021 /koncepcja Michał Jankowski muzyka Hedejk / tancerka Anna Maria Krysiak / zdjęcia Przemysław Brynkiewicz postprodukcja Michał Jankowski / makijaż Weronika Rudajcio, Ali Kosoian-Koźbielska / światło Iga Pop, Blitz
Barbara Kaczorowska, „From the land for refugees”, 2 obiekty, tech. papier metal ziemia polska z miejsc uchodźczego losu, 2015/2022
Bartosz Kokosiński, bez tytułu, ołówek na papierze, A4, 2015/16
Bartosz Kokosiński, olej, żywica, zwęglone drewno, 49,5 × 35,5 cm, 2021
Kajetan Komorowski, bez tytułu, olej na płótnie, 100x70 cm, 2022
Kajetan Komorowski, bez tytułu, olej na płótnie,100x100 cm, 2022
Katarzyna Kozyra, „Jezus i Ja”, multimedialny album fotograficzny, 2022
Katarzyna Kozyra, „Jezus i Ja”, multimedialny album fotograficzny, 2022
Sebastian Kularski, „Siła”, akryl na płótnie, 100 x 100 cm, 2017/2022
Sebastian Kularski,„Pył”, instalacja, projekt/szkic, obiekt i video, tech. wł., 2022
Wiktoria Lenart, „Wynaturzone/ Unnatured”, seria 10 obiektów, tech. wł., 2022
Wiktoria Lenart, „Wynaturzone/ Unnatured”, seria 10 obiektów, tech. wł., 2022
Jakub Łączny, „Kurtyna”, film i malarstwo, akryl na płótnie, 200 x 100cm, 2022
Katarzyna Miller, „Jedząc chmury”, obiekt, tech. wł., 2022
Le Mai Nguyen – Zaniewska, „No future”, 3 grafiki, 100 x 70 cm, 2022
Beata Marcinkowska, „Uchwycone emocje”, cz. 2, trzy obiekty, tech. tkanina 100 x 300 cm, 2022
Karina Marusińska, „Napięcie”, fotografia, 42 x 30 cm, 2022 Realizacja w ramach Stypendium Artystycznego Prezydenta Wrocławia
Karina Marusińska, „Choroby komunikacyjne”, seria obiektów, szkło, ceramika, tech. mieszana, 2021 Realizacja w ramach Stypendium Artystycznego Prezydenta Wrocławia
Karina Marusińska, „Choroby komunikacyjne”, seria obiektów, szkło, ceramika, tech. mieszana, 2021 Realizacja w ramach Stypendium Artystycznego Prezydenta Wrocławia
Joanna Miklaszewska – Sierakowska, „Mirror”, wydruk na tkaninie, 120cm x 90 cm, 2022
Aleksandra Munzar – Sobolewska, „Mapa domu”, wydruk na papierze, 100 x 70 cm, 2022
Tomasz Musiał, „Orzeł żółty na niebieskim tle”, dokument video, 2022
Tomasz Musiał, „Orzeł żółty na niebieskim tle”, olej, 200x200 cm, 2022
Kolektyw NEON Martyna Rajewska & Jolanta Kwarciak, „Z góry wszystko porusza się poziomo”, video, 2022
Michalina Owczarek – Siwak, „Cykl akwareli”, 2022
Michalina Owczarek – Siwak, „Cykl akwareli”, 2022
Michalina Owczarek – Siwak, „Cykl akwareli”, 2022
Michalina Owczarek – Siwak, „Cykl trzech wisiorów”, tech. wł., 2022
Arkadiusz Piętak, „Ciężki Różaniec Taktyczny CRT”, 2020
Maja Rowecka, dwa plakaty, 100 x 70 cm, 2022
Maja Rowecka, dwa plakaty, 100 x 70 cm, 2022
Michał Rybiński, „Arteterapia”, video, montaż Tomasz Musiał, 2022
Martyna Rzepecka, „Pieścidełka”, dźwięk: Weronika Partyka, 5 obiektów, 2017
Martyna Rzepecka, „Rozmowy o wolności, 3 oprawione prace tech. linoryt, rysunek, 50 x 30 cm, 2018
Aleksandra Stępień, „Nie dla wojny”, plakat, 50 x 70 cm, 2022
Robert Zdanowski, obiekt rytualny, tech. wł., 2022
Aleksandra Bonikowska, „Hamsa”, papier czerpany, 100 x 70 cm, 2021